שלום שטותניקים וברוכים הבאים ל - "הכל שטויות"

שטויות - מחשבות או דיבורים טיפשיים, חסרי הגיון או מוטעים, דיבורים שאין בהם טעם, קשקושים.
בלוג שיתעסק בשטויות מכל תחום בכלל ובעולם הקריאייטיב והפרסום בפרט וכל דבר שיעשה טוב על הלב.
אז יאללה, בואו נתחיל לעשות שטויות כי תזכרו: "מכל שטות נהיה קשקוש"

יום שלישי, 14 באוקטובר 2008

למה פרסום?

תסתכל על מה שאתה עושה , לוקח כמה מילים , לוקח תמונה , מחבר בינהם ויש לך רעיון עם ערך ומשמעות.
מרק פנסקה אמר שפרסום זו אומנות עם הכוח הכי חזק בעולם , האם הוא צודק?
פיקאסו היה אמן גדול אבל אף פעם לא הסתכלתי על אחת מיצירותיו וזה גרם לי לעשות משהו.
פרסום גורם לאנשים לעשות משהו.
קלאוד הופקינס כתב ב-1984 "למה 1984 לא תהיה כמו 1984" למחשבי אפל ומאז אנשים התחילו לחשוב שאולי מחשב גם יכול להיות אצלהם בסלון ולא רק בארגונים גדולים, היום לי יש בבית 3 מחשבים.
דן ווידן ישב ורשם "just do it" ושינה את העולם, כי תחשבו על זה ב1978 לא היו הרבה אנשים שעשו ג'וגינג(אם בכלל המילה היתה קיימת) והיום אפשר לזרוק קיסם דרך החלון ולפגוע בחמישה.
"נייק" גרמה לאנשים פשוט לקום ו-"just do it" .
זה כבר לא נחשב בסדר לשכב על הספה ולבהות בקירות ומה שגרם לכל זה, בחור יצירתי , משרד טוב ואומנות עם כוח שכנוע – פרסום.
תסתכל על מה אתה מקבל כסף – לשבת עם הרגליים על השולחן ולחשוב , זה מה שאנשים עם עבודה "אמיתית" עושים כשהם מסיימים לעבוד – מגיעים הביתה , מרימים את הרגליים ,חולמים וחושבים על שטויות.
אתה מקבל על זה משכורת.
יש המון סוגי עבודות בשוק , יש את אלה שמרימים ארגזים כבדים, יש את אלה שמחשבים מספרים כל היום מול מחשב.
אתה תקבל הרבה כסף בעסק הזה ולא תצטרך להרים שום דבר כבד ,לא יהיו לך ידיים מלוכלכות בסוף היום או כאבי גב שתחזור הביתה. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחשוב.
אתה בר מזל להיות כשרוני , בר מזל להיות בעסק הזה שנקרא פרסום.

ביל ברנבאך: "האמת היא לא האמת עד שאנשים יאמינו לך והם לא יאמינו לך אם הם לא יבינו מה אתה אומר והם לא יבינו מה אתה אומר עד שהם יקשיבו לך והם לא יקשיבו לך אם לא תהיה מעניין ואתה לא תהיה מעניין אם לא תאמר דברים בצורה מקורית ,חכמה ועם דמיון".

אין תגובות: